جوک خنده دار و احساسی
خرید اینترنتی اس ام اس جوک عکس ترول فروشگاه آنلاین
جوک خنده دار و احساسی
شنبه 22 شهريور 1393 ساعت 16:17 | بازدید : 567 | نویسنده : ختن | ( نظرات )

 

جوک خنده دار و احساسی

 

اینایی که می گن پول خوشبختی نمیاره

آقا بیاید و منو بدبخت کنید

اینقدر بهم پول بدید تا به خاک سیاه بشینم

نامردم اگه اعتراضی کنم

 

جوک خنده دار و احساسی

 

یه پرسش از دخدرا داشتم :

واقعن با دهن بسته نمیشه ریمل زد ؟

ینی خدایی در توانتون نیست ؟

 

جوک خنده دار و احساسی

 

من خودم یه سرى اهداف کوتاه مدت دارم، یه سرى اهداف بلند مدت

براى کوتاه مدتا وقت ندارم براى بلند مدتا حوصله، اینه که زیاد چایى میخورم

 

جوک خنده دار و احساسی

 

هر وقت مشکلات زندگی خیلی بهت فشار آورد و تحملتو از دست دادی

یا بوشو از بین ببر یامحل حادثه رو ترک کن

 

جوک خنده دار و احساسی

 

هواپیمای گمشده مالزی شاید تو اقیانوس هند پیدا بشه

اما آجیل شب عیدی که مادرا تو ۴۰متر خونه قایم میکنن هرگز پیدا نمیشه !

 

جوک خنده دار و احساسی

 

من 2جلسه رفتم تمرین پیانو

تنهاچیزی ک یادگرفتم :

“قوز نکن”

 

جوک خنده دار و احساسی

 

رفیقم اسم خانومم رو توی شناسنامه دیده میگه : زنته !؟

میگم: پ ن پ دختر همسایمونه اسمش تو شناسنامه باباش جا نشده اینجا زدن گم نشه

 

جوک خنده دار و احساسی

 

مورد داشتیم دختره عاشق پسره شده

پسره گفته بیخیال من شو ، من جای خواهرتم !

 

جوک خنده دار و احساسی

 

گمراه کننده ترین چیز تو دنیا بعد از آدرس دادن اصفهانیا و قبل از شیطان رجیم

همانا تخمه ژاپنیه تو آجیله که فیگور بادوم به خودش میگیره !

جوک خنده دار

جوک خنده دار و احساسی



برچسب‌ها: جوک خنده دار ,

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 529
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 22
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 22
:: بازدید ماه : 1239
:: بازدید سال : 3012
:: بازدید کلی : 55659